Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).
Novinky
BatterySpace teraz na slovenské

BatterySpace teraz na slovenské. Naša spoločnosť UBS sro, ktorá prevádzkuje na území SR internetove obchody Galax.cz a BatterySpace.eu sa teraz rozhodla spustiť nový internetový obchod pre svoje slovenské zakaznikov. Teraz...

viac

Reklamace

Úvod Reklamace

Najrýchlejšieho vybavenia reklamácie dosiahnete reklamováním tovaru priamo u nás.

 

Chcete tovar vrátiť v 14denné lehote?


Reklamujete chybný tovar?

V prípade, že chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás, môžete tak urobiť nasledovným spôsobom:

V prípade, že sa rozhodnete uplatniť svoju reklamáciu u nás, prosíme zašlite tovar na nižšie uvedenú adresu. Prispejete tak k rýchlejšiemu vybaveniu svojej požiadavky.


UBS s.r.o.


Masarykova 178


415 01 Teplice

 

Česká Republika


 

Spoločne s tovarom doporučujeme pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť vyplnený reklamačný list.
V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý sa ťažko prepravuje, prosíme najskôr o špecifikáciu reklamácie na info@batteryspace.sk

 

Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu:


Prosím, napíšte podrobnosti na info@batteryspace.sk, kde Vám poradíme ako ďalej postupovať.

 

  1. 1.    Ako sa pohľadávka uskutoční?

Ak je sťažnosť odôvodnená:

  • Oprava položky sa vykoná.
  • V prípade neodstrániteľnej vady bude tovar vymenený za nový kus alebo kúpna cena bude vrátená kupujúcemu.

Ak je sťažnosť neoprávnená:

  • Položka sa vráti zákazníkovi.
  • Náklady na dopravu znáša zákazník.

Pohľadávky nemožno tvrdiť v týchto prípadoch:

  • Tovar bol poškodený prvkami.
  • Tovar bol poškodený nadmerným naložením.
  • Tovar poškodený zapojením do siete, ktorá nie je v súlade s príslušnou ČSN
  • Mechanické poškodenie, nesprávna inštalácia, zlá manipulácia a servis.
  • Životnosť batérie: batérie sú spotrebný tovar s obmedzenou životnosťou. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie batérie v dôsledku bežného používania.

V súvislosti s vyššie uvedeným kupujúci berie na vedomie, že záručnú dobu nemožno zamieňať s životnosťou tovaru, t. j. s dobou, počas ktorej je tovar spôsobilý vzhľadom na svoje vlastnosti, daný účel a rozdiely v intenzite jeho používania vydržať a plniť tak svoju plnohodnotnú funkčnosť. Predajca tak v reklamačnom konaní posudzuje nárokovanú vadu aj vzhľadom na uvedenú životnosť a spôsob miery opotrebenia. Táto posudzovaná skutočnosť bude tvoriť súčasť obsahu reklamačného protokolu, ak sa na ňu predajca bude odvolávať ako na dôvod zamietnutia reklamácie v záručnej dobe.

  1. 2.    Ako dlho budem čakať na sťažnosť?

Odo dňa uplatnenia sťažnosti do 30 dní. Pre spotrebný tovar (náplne a batérie) vo väčšine prípadov, sme si vymeniť za nový kus, teda termín je oveľa rýchlejší.

  1. 3.    Aká je záruka batérie?

Nová záruka na batérie – batéria je pokrytá 24-mesačnú záručnú dobu, rovnako ako akýkoľvek iný spotrebný tovar. Záručná doba nemôže byť zamenená so životom výrobku, ktorý v prípade batérií je 10 mesiacov na životnosť článkov alebo 500 cyklov – platnosť záruky uplynie ako prvá.

  1. 4.    Aká je záruka, ak si objednáte spoločnosť/IČO?

Kupujúci, ktorý koná v rámci svojho podnikania alebo iného podniku pri uzatváraní a plnení zmluvy, má nárok len na 1-ročnú záručná doba-viď podmienky.


Pošleme peniaze na váš účet. Bohužiaľ, peniaze-back voucher nie je možné.

 

Copyright 2015 - 2021 © Batteryspace.sk
Porovnanie cien na Pricemania.sk