Kontakt

UBS spol. s.r.o.

 IČ: 25452207 
 DIČ: CZ25452207 

Korespondenční adresa (sklad):

Masaryková 178
415 01 Teplice

 


Zvětšit mapu

Otvírací hodiny:

Po - Pá: 10:00 - 17:00
So - Ne: zavřeno

Faktrurační adresa:

Na Lysinách 457/20

147 00 Praha 4

 

telefon:

+420 722 932 084

+420 702 046 926 

email: info@batteryspace.sk 

 

Doprava

 

Způsoby dopravy – ceny jsou vč. DPH

Dopravce

 Dobírkou

 On-line platba/převodem

 

PPL Parcel Smart Europe

5,3 €

3,4 €

PPL Parcel Connect

6,5 €

4,6 €

Výdejní místa GLS ParcelShop

6,7 €

 4,8 €

GLS kurýr – Slovensko

7,7 €

5,8 €

 
Certifikáce

Úplne všetky predávané výrobky majú označenie CE

Označenie CE označuje výrobky, ktoré sú v súlade s právnymi predpismi Európskej únie, a preto sa môžu voľne predávať na európskom trhu. Pripojením označenia CE na svoj výrobok výrobca na vlastnú zodpovednosť vyhlasuje, že tento výrobok spĺňa všetky právne požiadavky na toto označenie, a preto sa môže predávať v celom Európskom hospodárskom priestore a Turecku. Európsky hospodársky priestor zahŕňa 27 členských štátov Európskej únie a krajiny EZVO Nórsko, Island a Lichtenštajnsko.

Označenie CE je jediné označenie, ktoré znamená splnenie úplne všetkých požiadaviek, ktoré sú na výrobcu kladené smernicami alebo technickými predpismi týkajúcimi sa jeho výrobku. Krajiny EÚ nesmú mať vo svojich vnútroštátnych predpisoch odkazy na iné označenia zhody súvisiace s označením CE.

Označenie CE znamená nasledovné:

Nevyžadujú sa žiadne ďalšie certifikáty ani skúšky,

možnosť obchodovať v ktorejkoľvek krajine európskeho vnútorného trhu bez ďalšej dokumentácie,

jednoduchšie porovnávanie výrobkov pre spotrebiteľov,

podpora dôveryhodnosti výrobku.

Reklamace

Najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie je reklamovať tovar priamo u nás na našej webovej stránke

odstúpenie od zmluvy

 

UPOZORNENIE: Ak chcete tovar vrátiť v 14-dňovej lehote, nesmie byť použitý, obal (krabica) nesmie byť prelepený, popísaný alebo inak zničený. Nepoškodený výrobok vložte do pôvodného maloobchodného obalu vo vhodnej krabici alebo inom obale tak, aby nebol poškodený výrobok ani maloobchodný obal.

Reklamujete vadný tovar?
 

Ak chcete podať reklamáciu priamo u nás, môžete tak urobiť nasledujúcim spôsobom:

Ak sa rozhodnete uplatniť reklamáciu u nás, pošlite tovar na nižšie uvedenú adresu. Prispejete tak k rýchlejšiemu vybaveniu vašej reklamácie.

 

UBS spol.s.r.o.  

Masarykova třída 259/178, 415 01, Teplice Trnovany

 

UBS spol.s.r.o.  

Vyřizovatel reklamaci a záručních a pozáručních oprav.

    IČ: 25452207 

Korespondenční adresa

Masarykova třída 259/178

415 01, Teplice Trnovany

Spolu s tovarom odporúčame predložiť doklad o kúpe tovaru (faktúru) a vyplnený reklamačný formulár pre rýchlejšie vybavenie reklamácie.

V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý sa ťažko prepravuje, pošlite najprv špecifikáciu reklamácie na adresu info@batteryland.cz.

Navrhneme vám postup, ktorý je pre vás najvhodnejší, prípadne vám pomôžeme zabezpečiť prepravu.

 

  1. Ako bude prebiehať reklamačný proces?
    Ak je sťažnosť oprávnená:

    Tovar bude opravený.
    V prípade neodstrániteľnej vady bude tovar vymenený za nový kus alebo bude kupujúcemu vrátená kúpna cena.
    Ak je reklamácia neoprávnená:

    Tovar bude vrátený zákazníkovi.
    Náklady na dopravu znáša zákazník.

Nárok nemožno uplatniť v týchto prípadoch:

  • Tovar bol poškodený prírodnými živlami.
  • Tovar bol poškodený nadmerným zaťažením.
  • Tovar poškodený sieťovou prípojkou, ktorá nie je v súlade s príslušnou ČSN
  • Mechanické poškodenie, nesprávna inštalácia, nesprávna manipulácia a prevádzka.
  • Životnosť batérie: batérie sú spotrebný materiál s obmedzenou životnosťou. Životnosť batériových článkov je 12 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie batérie spôsobené bežným používaním.

V súvislosti s vyššie uvedeným kupujúci berie na vedomie, že záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru, t. j. dobou, počas ktorej je tovar vzhľadom na svoje vlastnosti, účel a rozdiely v intenzite jeho používania schopný vydržať, a teda plniť svoju plnú funkčnosť. V reklamačnom konaní teda predávajúci posudzuje reklamovanú vadu aj s ohľadom na vyššie uvedenú životnosť a spôsob miery opotrebenia. Toto posúdenie bude súčasťou obsahu reklamačného protokolu, ak ho predávajúci uvedie ako dôvod zamietnutia reklamácie v záručnej dobe.

  1. Ako dlho budem očakávať, že dostanem vyriešenú sťažnosť?

Najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia nároku. V prípade spotrebného tovaru (kazety a batérie) vo väčšine prípadov vymeníme tovar za nový, čo znamená, že doba vybavenia je oveľa kratšia.

  1. Aká je záruka na batérie?

Záruka na nové batérie - na batérie sa vzťahuje 24-mesačná záruka, rovnako ako na akýkoľvek iný spotrebiteľský výrobok. Záručná doba sa nesmie zamieňať so životnosťou výrobku, ktorá je v prípade batérií 10 mesiacov na jeden článok alebo 500 cyklov - podľa toho, čo uplynie skôr.

  1. Aká je záruka, ak objednávam pre spoločnosť/podnik?

Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má nárok len na 1-ročnú záručnú lehotu - pozri obchodné podmienky.

Peniaze vám pošleme na váš účet. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou bohužiaľ nie je možné.


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka). Informace GDPR.